1.Любіть дитину. Не забувайте про тілесний контакт із дитиною. Знаходьте радість у спілкуванні і дітьми.
2.Безпосереднє спілкування з дорослими, приклад дорослих, наслідування їх — суттєвий фактор морального формування особистості.
3.Значну роль відіграє вплив дорослих на адекватне ставлення дитини недоброго та доброго, на формування правильних моральних оцінок.
4.Критеріями для моральної оцінки є ті моральні норми, правила, які висувають дорослі до власних дітей.
5.Діти виховуються не лише на добрих прикладах, а й на прикладі активного подолання поганого. Стимул пробуджує в дитині бажання здійснювати той вчинок, якого від нього чекають дорослі. Тому не можна вважати моральними ті вчинки, що здійснюються через боязнь покарання, через власну вигоду.
6.Хай не буде жодного дня без прочитаної книжки.
7.Розмовляйте з дитиною, розвивайте її мовлення. Цікавтеся справами і проблемами дитини.
8.Акцентуйте увагу на розумінні мотивів моральної поведінки, ролі вольової умови, значенні ситуації самостійного морального вибору.
9.Дозволяйте дитині малювати, розфарбовувати, вирізати, наклеювати, ліпити.
10.Відвідуйте театри, організовуйте сімейні екскурсії містом.
11.Надайте перевагу повноцінному харчуванню дитини, а не розкішному одягу.
12.Привчайте дітей до самообслуговування і формуйте трудові навички та любов до праці.
13.Не робіть із дитини лише споживача, хай вона буде рівноправним членом сім’ї зі своїми правилами і обов’язками.
14.Пам’ятайте, що діти — не просто продовжувачі наших особистих умінь та здібностей. Кожна дитина має право на власний вияв потенційних можливостей і на свою власну долю.
15.Пам’ятайте! Дитина, що сповнена зла і агресії, менш щаслива, ніж дитина доброзичлива.
Немає коментарів:
Дописати коментар